Jejak Warisan Jawi II

22 January 2009

Makluman..! Salam Takziah

Semalam, penulis menerima 2 sms berkenaan berita kematian di kalangan ahli-ahli kita. Sekali lagi mengingatkan penulis bahawa kematian itu boleh datang menjemput kita bila-bila masa sahaja. Walaubagaimana pun, penulis tidak berkesempatan untuk menziarahi jenazah-jenazah tersebut. Al-Fatihah..


Message 1 : 21-Jan-2009 ; 01:47 pm
Kpd : JKP/LPT/PENYELIA2/AHLI2 PSSCM. Alfatihah. Mat Dan @ SHAHDAN SYED SAHIL, Tenaga Pengajar Sek Men Teknik Sepang, telah meninggal dunia jam 11.20 pgi hari ini (Denggi Berdarah). Jenazahnya masih di HOSPITAL Kuala Pilah. Maklumat lanjut akan dimaklumkan kemudian. Tlg hebahkan. ~JAAFAR~



(Bekas pelajar Sek Men Keb Gombak Setia, telah berkahwin dan berumur 29 tahun)






Message 2 : 21-Jan-2009 ; 12:09 pm
Salam. Pohon Baik budi tuan2 dan puan2 untuk hadiahkan al-fatihah buat arwah bapa mertua saya che ab aziz bin che cob yang telah ke rahmatullah lebih kurang jam 7 petang 20 jan 09 - dari adri amrul - mohon sebaran.

(Saudara Adri Amrul Ariffin merupakan Ahli Jawatankuasa PSSCM Cawangan Selangor merangkap Ketua Penerangan Negeri. Tenaga Pengajar di Kelas Latihan UPSI, Tanjung Malim. Isteri beliau Nurul Hakim juga merupakan seorang Tenaga Pengajar)

1 komentar:

BintanG said...

Rindu dengan Arwah :(

Sharah Syed Sahil